سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که از مدارس سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ "محمد افشار" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۳۷ نصر و اعلام وقوع یک فقره سرقت از مدرسه، پیگیری موضوع و دستگیری سارق در دستور کار این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: عوامل کلانتری ۱۳۷ نصر به محل وقوع سرقت مراجعه و با بررسی دوربین‌های مداربسته و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، هویت متهم را شناسایی و محل مخفیگاه وی را کشف کردند. پس از اخذ دستور قضایی ماموران به محل مخفیگاه سارق اعزام شده و طی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اعتراف متهم به سرقت از مدرسه گفت: متهم که در گذشته سرایدار مدرسه بوده با قصد و نیت قبلی به محل سرقت مراجعه نموده و سرقت را انجام داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد که متهم تعداد ۱۰ عدد پروژکتور، ۸ عدد کیس، ۴ عدد مانیتور، ۴ عدد پنکه، ۱ دستگاه آبسرد کن، ۳ عدد موتور کولر را ربوده و به مالخری که همدست وی بوده فروخته است که شناسایی و دستگیری این مالخر در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده به جهت کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ افشار در پایان به شهروندان کرد، در صورت مشاهده یا وقوع هرگونه سرقت موارد را فورا به مرکز پاسخگویی پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

برچسب ها: سارق ، سرایدار مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
دزد مدرسه دستگیر شد و دزد بیت المال پاداش گرفت قابل توجه غارتگران محترم
آخرین اخبار