رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص حواشی مبنی بر مشکلش با دنیامالی گفت: هیچ مشکلی بین من و دنیامالی نیست. برادر من بوده و است.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در نشست خبری در خصوص عملکرد این رشته در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: مطالب نوشته شده نشان می‌دهد انتظار از قایقرانی بالا بود. قایقرانی جزو رشته‌هایی است که بیننده پیدا کرده است و امیدوارم ادوار آینده باعث افتخارآفرینی باشیم.  

او در مورد حواشی که بر نتایج المپیک سایه انداخت و در مورد اینکه بهتر نبود فضا مدیریت می‌شد؟ بیان کرد: درست است و جای توجیه ندارد. به آن پرداختیم و با تشکیل کارگروه قرار است صحبت شود. گفته بودیم از فضای مجازی خارج شوند و البته فقط برای قایقرانی نبود. این موضوع قبل از مسابقه رخ داد، اما سعی کردیم با آرامش کار را مدیریت کنیم. تمام تصمیم‌گیری‌ها در لحظه درست نیست، اما سعی کردیم در زمان مسابقه ورزشکار را از استرس خارج کنیم.

سهرابیان افزود: لباس کاروان حاشیه زیادی به وجود آورد و به ورزشکاری که فضای مجازی باز داشت توهین شد و باعث آزرده شدن او شد.  

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که چرا ورزشکار باید تبلیغ لباس را کند، گفت: در این مورد بخش فرهنگی کمیته ملی المپیک باید صحبت کند. قرار بر این شد کارگروهی پیگیر این کار شود. انتظارات از حامی مالی لباس‌ها متفاوت‌تر بود و چیز متفاوت به دست عزیزان رسید. اینکه من قبل از مسابقه بخواهم با ورزشکار برخورد کنم، چالش بدتری می‌شد و حتی خود شما رسانه‌ها انتقاد می‌کردید که باید بعد از مسابقه ورود می‌کردم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که خاطرات نه چندان خوبی با دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در قایقرانی داشته است، تصریح کرد: آقای دنیامالی از دوستان قدیمی من است و همشهری و هم زبان من است. نمی‌دانم خاطرات بد از کجا نشات می‌گیرد. هیچ مشکلی بین من و آقای دنیا مالی نیست. برادر من بوده و است. تازه چنین موضعی را شنیده‌ام.

او در پاسخ به این پرسش که پیشرفت جایگاهی نداشتند، گفت: هیچ کجا ندیدید فردی از قایقرانی در مورد کسب مدال در المپیک صحبتی انجام داده باشد. در قایقرانی دنبال افزایش کسب سهمیه المپیک بودیم و توانستیم پنج سهمیه بگیریم و در سه رشته نماینده داشتیم. در رشته‌ای مانند قایقرانی دنبال مدال نبودیم بلکه ابتدا گرفتن سهمیه حسن محسوب می‌شود. درست است مدال نشان دهنده این است چقدر رشد داشتیم، اما در رشته ما که مدال نداشتیم باید ببینیم نسبت به رکورد‌های قبلی چقدر رشد داشتیم.

همچنین آرش بصارت دار مربی علی آقامیرزایی در این نشست گفت: با توجه به رقیبانی که ورزشکاران آب‌های آرام داشتند، در گروه دیگر بودند می‌توانستند به مراحل بالاتر بروند. با این حال رقیبان سرشناسی را پشت سر گذاشتیم. اگر علی آقا میرزایی در گروه دیگری بود می‌توانست به فینال المپیک برود. چون نسبت به بازی‌های آسیایی هانگژو بهتر بودیم، به آینده امیدوار شده‌ایم. مطمئنا در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ و المپیک ۲۰۲۸ بهتر ظاهر می‌شویم.

سهرابیان در ادامه گفت: عکس گوشی او ورزشکار چینی بود. آرزوی علی آقا میرزایی این بود رقیب چینی را بگیرد و این اتفاق در المپیک رخ داد و توانست او را شکست دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار