قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیمای خراسان جنوبی در مشهد مقدس، برای دومین سال پیاپی در ایام پایانی ماه صفر فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در نشست مشترک با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: صدا و سیمای استان امسال هم همچون سال گذشته این افتخار را دارد تا در قالب راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای اقدام به پوشش رسانه‌ای و انعکاس عزاداری هیئت‌های عزاداری استان در ایام پایانی ماه صفر در مشهد مقدس کند.

آینه دار افزود: صدا و سیمای استان امسال هم با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر اساس تجربه موفق سال ۱۴۰۲ قرارگاه رسانه‌ای را در مشهد مقدس فعال خواهد کرد تا از قاب سیمای خاوران و رادیو خراسان جنوبی روایتگر شور و شعور عزاداران و تبیین معارف رضوی و اهل بیت علیهم السلام در دهه پایانی ماه صفر باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی تصریح کرد: این قرارگاه متشکل ازگروه‌های رسانه‌ای شبکه خاوران است که همزمان با روز‌های پایانی ماه صفر، برای پوشش رسانه‌ای و انعکاس گوشه‌ای از عزاداری‌ها از قاب رسانه ملی و شبکه خاوران در مشهد مقدس مستقر هستند.

آینه دار گفت: ما در رسانه استانی این آمادگی را داریم تا مراسم عزاداری و سوگواری هیئت‌های اعزامی استان را از هر نقطه در مشهد مقدس پوشش رسانه‌ای دهیم. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست گفت: دهه پایانی ماه صفر ۱۶۱ هیئت مذهبی از خراسان جنوبی برای شرکت در مراسم عزاداری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند. 

حجت الاسلام سالاری با قدردانی از صدا و سیمای خراسان جنوبی در پوشش و انعکاس مناسب مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی استان در ایام پایانی صفر سال ۱۴۰۲ افزود: امسال راه اندازی یک موکب فرهنگی و رسانه‌ای برای تبیین معارف رضوی و انعکاس مطلوب‌تر شور و شعور عزاداران و عاشقان رضوی استان در مشهد مقدس پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار