بخش جراحی سرپایی ارتوپدی با تجهیزات مدرن و پیشرفته در یکی از کلینیک‌های دولتی شهر سنندج افتتاح شد و آماده خدمات درمانی به بیماران ارتوپدی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه و متخصص ارتوپدی کلینیک ویژه تخصصی سنندج گفت: در بخش جراحی سرپایی ارتوپدی، جراحی‌ها نیاز به بیهوشی ندارد و بیمار پروسه بستری شدن و بار روانی را تجربه نخواهد کرد.

پیام وکیلی با بیان اینکه جراحی ارتوپدی از نظر مالی برای بیماران بسیار سنگین است و امکان انجام آنها در بخش خصوصی برای همه بیماران میسر نیست افزود: با افتتاح این کلینیک، بیماران می‌توانند با استفاده از دفترچه بیمه و با هزینه بسیار کمتر، جراحی‌های مورد نیاز خود را انجام دهند.

وی اظهار کرد:   با توجه به افزایش روزافزون مشکلات ، راه‌اندازی کلینیک جراحی سرپایی ارتوپدی، گامی موثر در جهت بهبود دسترسی بیماران به خدمات درمانی است.

بیماران می‌توانند جهت نوبت‌دهی به سایت http://darmangah.muk.ac.ir  در کلینیک ویژه سنندج مراجعه کنند.

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهدای خدمت در مریوان

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهدای خدمت چناره و مرکز خدمات جامع سلامت شهدای خدمت شهری روستایی چناره از توابع بخش سرشیو مریوان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

عملیات ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵  چناره، مزین به نام شهدای خدمت با زیربنای ۲۲۰ متر مربع و  با ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان اعتبار از مهر ماه سال ۱۴۰۲ شروع و در هفته دولت سال جاری به  بهره برداری رسید.

بهره برداری مرکز خدمات جامع سلامت چناره مریوان

افتتاح بخش جراحی سرپایی ارتوپدی در سنندج

از دیگر پروژه های هفته دولت، پروژه مرکز خدمات جامع سلامت چناره از توابع بخش سرشیو مریوان است که به منظور تسهیل و ارتقاء و تامین سلامت مردم، با مساحت هزار متر مربع و زیربنای ۴۵۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره برداری رسید.

این مرکز ۷ خانه بهداشت و ۱۳ روستای قمر،  واحد‌های پزشک عمومی، مامایی، کارشناسان بیماری‌ها و محیط، داروخانه، نمونه گیری آزمایشات،  تزریقات و پانسمان است و جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می‌دهد و بهره برداری از آن کمک شایانی به ارتقاء و تامین سلامت مردم منطقه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.