سرپرست شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، ۶۸ پروژه مخابراتی با اعتبار ۷۱۰ میلیارد ریال در این استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

پیام صابری بیان  کرد: از این تعداد پروژه بهره برداری شده، ۵۵ طرح با اعتبار بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه شبکه مخابراتی است که همزمان با هفته دولت رونمایی شد.

وی افزود: ۱۳ پروژه نیز مربوط به شرکت ارتباطات سیار استان همدان است که با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال تکمیل و بهره‌برداری شد.

صابری تصریح کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های همدان، تویسرکان، نهاوند، کبودراهنگ، ملایر، رزن، بهار، فامنین و اسدآباد عملیاتی و موجب توسعه شبکه مخابراتی در روستا‌های استان شد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر پروژه‌های این هفته مربوط به ارتقای سایت‌های مخابراتی همراه اول به نسل سوم و چهارم، دریافت و نصب تجهیزات ارتباطات سیار، تامین برق و انتقال و راه اندازی سایت و نصب دکل درحوزه شبکه تلفن همراه بوده است.

سرپرست شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: توسعه پورت‌های وی. دی. اس. ال در نقاط شهری، تعویض سوئیچ، نصب و راه اندازی شبکه فیبر نوری، بهینه سازی شبکه کابلی، نصب تجهیزات Dslam، بهینه سازی و ارتقا یکسو کننده‌ها و باطری در مراکز مخابراتی نیز از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده در هفته دولت است.

برچسب ها: مخابرات ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار