مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث ۶۳۲ واحد مسکونی در شهر مرزی پارس‌آباد مغان خبر داد.

محبوب حیدری گفت: با پالایش نهایی ثبت‌نام‌کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در پارس‌آباد مغان روند تخصیص پروژه انجام و همچنین احداث ۶۳۲ واحد مسکونی هم در دست اجرا قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل وی افزود: طبق تفاهم انجام شده ساخت طرح‌های مسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس‌آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل واگذار شده و طبق گزارش مجری طرح ۱۲۰ واحد مسکونی در مرحله نازک‌کاری و ۸۰ واحد دیگر هم در مرحله آجرچینی قرار دارد.
به گفته او، همچنین عملیات فونداسیون ۱۵۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در این شهر به اتمام رسیده و ۲۴۰ واحد مسکونی دیگر هم در مرحله اسکلت‌بندی قرار گرفته است.
حیدری اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه شده انتظار داریم همکاری بانک عامل در پرداخت تسهیلات به متقاضیان جهت تسریع در تکملی طرح‌ها بیش از گذشته تداوم یابد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن استان اردبیل در ساخت طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بیان کرد: تلاش بر این است واحد‌های مسکونی شهرستان پارس‌آباد در موعد مقرر به اتمام رسیده و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.
حیدری با اشاره به احداث باند دوم بزرگراه پارس‌آباد - سربند به‌طول ۲۰ کیلومتر و همچنین باند دوم سه‌راهی سربند - سه‌راهی مشگین‌شهر به‌طول ۴۰ کیلومتر افزود: در صورت تخصیص به‌موقع بودجه و اعتبارات لازم و مصوب، روند توسعه و تکمیل طرح‌های بزرگراهی در این شهرستان شتاب خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.