فرماندار شهرستان قائمشهر به بهره‌برداری از آزاد راه ساری-قائمشهر اشاره کرد و گفت: آزاد راه قائمشهر به ساری ۴۵ کیلومتر بوده و بعد از چندین سال توقف ۱۳ کیلومتر آن با هزینه ۲۶ هزار میلیارد تومان آزادسازی شده است.

جواد مولایی قرا، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در دفتر امام جمعه قائمشهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر از مسئولان خواست تا دلسوزانه کار کنند.

فرماندار قائمشهر رسیدگی به قشر ضعیف جامعه را از ضروریات دانست و گفت: اجرای طرح‌های زودبازده سبب جلب رضایت مردم می‌شود.

وی با تاکید براینکه رسانه‌ها عملکرد دولت را به شکل مطلوب به گوش مردم برسانند، یادآور شد: سال گذشته در هفته دولت بیمارستان رازی، نهضت ملی مسکن، احداث پست برق برای شهرک‌های صنعتی، ۱۱۲ طرح هادی، ۵۹طرح جهاد کشاورزی، خط پردازش زباله، احداث‌مدرسه و زیر گذر دخانیات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مولایی قرا گفت: اخرین پروژه بزرگ بر زمین مانده شهرستان قائمشهر پل سوخته کلا است که روز پنج شنبه هفته جاری به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به بهره‌برداری آزاد راه ساری-قائمشهر نیز اشاره کرد و گفت: آزاد راه قائمشهر به ساری ۴۵ کیلومتر بوده و بعد از چندین سال توقف ۱۳ کیلومتر آن با هزینه ۲۶ هزار میلیارد تومان آزادسازی شده است.

آیت الله علی معلمی عضو خبرگان رهبری نیز اظهار کرد: هفته دولت با آغاز کار دولت جدید بوده و این تقارن را به فال نیک می‌گیریم.

وی خطاب به مدیران شهرستانی گفت: هر مدیری در اداره خود مانند فرماندار و رییس جمهور بوده و مسئولیت دارد.

آیت الله معلمی با اشاره به انتخاب سردار مومنی که اصالت قائمشهری دارد و به‌عنوان وزیر کشور دولت چهاردهم انتخاب شد، تصریح کرد: عملکرد ایشان در دوران خدمت سبب شد تا به مسند وزیر کشوری برسد.

برچسب ها: فرماندار ، آزادسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار