مخابرات کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد تا سرویس اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبر نوری را به مردم استان ارائه دهد.

 مدیرکل مخابرات استان گفت: مخابرات این استان آمادگی دارد تا سرویس اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبرنوری را تا منازل و یا دفتر کار همشهریان در مکان‌های که زیرساخت فیبرنوری برای آنها فراهم شده است را به متقاضیان در کمترین زمان ممکن ارائه دهد.

خداداد خالق پناه افزود: محله‌های باهنر، ابوذر، ریحان، محمودآباد، روبروی بیمارستان شهید جلیل، کوی مخابرات، شهادت، گلستان و شاهد ۲۴و ۲۵مجهز به فیبر نوری هستند و ساکنین محترم این مناطق می‌توانند از اینترنت پرسرعت فیبر نوری استفاده کنند.

وی اضافه کرد: جهت تسریع در اجرای این طرح متقاضیان در شهر یاسوج می‌توانند به مدیریت تجاری مخابرات منطقه واقع در خیابان شهید قندی روبروی درب شرقی مصلای امام خمینی (ره) و در شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه نیز به امور مشترکین تلفن ثابت آن شهرستان‌ها و یابه سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس Www.tci.ir مراجعه کنند.

مدیرکل مخابرات استان خاطرنشان کرد: اینترنت فوق پرسرعت و بدون اتلاف وقت برای دانلود فیلم، نرم افزار و شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های ott بدون وقفه، اینترنت اشیا و کنترل را مهمترین سرویس‌های قابل ارائه به صورت همزمان بر بستر فیبرنوری عنوان کرد.

خالق پناه ادامه داد: تجهیزات برقی خانه یا محل کار شامل تنظیم سیستم روشنایی، تهویه مطبوع، حسگر‌های کنترل سرقت، سیستم اطفائ حریق و...، مشاهده برنامه‌های زنده و آرشیو تلویزیونی (iptv) باکیفیت hd، مشاهده و کنترل دوربین‌های مداربسته از راه دور، تلفن تصویری و ویدئو کنفرانس، پارکینگ و آیفون تصویری هوشمند، سیستم نظارت تصویری و مدیریت هوشمند ساختمان، شبکه‌های کامپیوتری و صد‌ها سرویس دیگر قابل ارائه بر روی این بستر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.