دادستان کهنوج بر جمع آوری کارگاه‌های ضایعاتی غیر مجاز و ساماندهی کارگاه‌های دارای مجوز تاکید کرد.

امید رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی در دستور کار دادستانی کهنوج است، اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده و پیگیری‌های مستمر، تعداد کارگاه‌های ضایعاتی از ۷۸ کارگاه به حدود ۲۰ کارگاه ضایعاتی کاهش پیدا کرده اند.

وی افزود: کشاورزان وگلخانه داران درصورت استفاده ازاتباع بیگانه غیر مجاز، سهمیه سوخت گلخانه وادوات کشاورزی آنها قطع خواهدشد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج هشدار داد: با همکاری مراجع قضایی، نظامی وهمه دستگاه‌های مسئول، پلمب مغازه ها، منازل و شناسایی اتباع غیرمجاز دردستور کار این دادستانی قرار دارد و دراین زمینه با جدیت اقدام خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش راه اندازی کمپ ماده ۱۶ را از ضروریات و مطالبات مردم برشمرد و تصریح کرد: با پیگیری‌ها واقداماتی که انجام شده است، ساختمانی دولتی برای استفاده کمپ ماده ۱۶ درنظر گرفته شده است که تجهیز، تعمیر و بهسازی آن با همکاری یکی از معادن فعال در شهرستان درراستای مسئولیت‌های اجتماعی در دست اقدام است و مناسب سازی ساختمان درحال انجام و پیگیری است که امیدواریم هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

رضایی در ادامه ضمن برشمردن نقش و اهمیت اخبار و گزارشات منتشرشده در رسانه‌ها تاکید کرد، خروجی اخبار و گزارشات باید منتج به پیشرفت و نتیجه شود.

این مقام قضایی پیرامون مسیر جاده زندان کهنوج نیز گفت: چندین جلسه در این زمینه با دستگا‌ه های متولی گرفته شده است که با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم هر چه سریع تر این مسیر بهسازی وآسفالت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.