پیش‌فروش الکترونیکی قبور در آرامستان باغ‌رضوان اصفهان آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، ارائه خدمات الکترونیکی در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته و در این راستا، امکان خرید مزار (پیش خرید قبور) به صورت الکترونیکی فراهم شده است.


علی حاجیان افزود: این طرح در راستای کاهش تردد‌های غیرضروری، جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه‌جویی در هزینه‌های شهروندان اجرا می‌شود.


وی گفت: تا پیش‌ازاین، افراد برای دستیابی به این خدمت صرفاً به‌صورت حضوری به ساختمان متوفیان باغ رضوان مراجعه می‌کردند و سازمان آرامستان‌ها پس از انجام تشریفات اداری، نسبت به صدورِ سندِ پیش مجوزِ دفن اقدام می‌کرد.


حاجیان با تأکید بر اینکه آرامستان هوشمند پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی است، افزود: متقاضیان طرح پیش‌فروش الکترونیکی قبور در باغ رضوان می‌توانند به سامانه مربوطه به نشانی pwa.baghrezvan.ir مراجعه کرده و یا نسخه اندروید آن را از کافه‌بازار به نشانی cafebazaar.ir/app/com.moroorgaran.aramestanesfahan دریافت و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند.


مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: به زودی انجام دو اقدام سفارش مراسم و هماهنگی مداح نیز به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.


باغ رضوان به‌عنوان بزرگ‌ترین آرامستان شهر اصفهان در ۱۲ کیلومتری شرق شهر اصفهان با ۱۸۰ هکتار فضای سبز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.