مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: به مناسبت هفته دولت ۲هزار واحد مسکن روستایی در سطح استان افتتاح می‌شود.

علی اصغراحمدی امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بابل به مناسبت هفته دولت گفت: به مناسبت هفته دولت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۸۰ پروژه طرح هادی روستایی را در سطح استان قابل افتتاح دارد که امروز شاهد افتتاح چهار پروژه در شهرستان بابل هستیم.

وی آغاز اجرای نهضت طرح‌های هادی را برای تسریع در تردد و کمک به زیر ساخت تولیدی در سطح استان برشمرد و افزود: تا زمانیکه مردم روستا‌ها با بنیاد مسکن به‌عنوان نهاد متولی همکاری داشته و در این امر مشارکت داشته باشند ما به نمایندگی از دولت در خدمت مردم روستا‌های استان هستیم.

وی یکی از اهداف بنیاد مسکن در کنار دولت را اجرای نهضت ملی مسکن عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در سطح مازندران به تولیگری بنیاد مسکن در حال اجراست که بخشی افتتاح و بخشی در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه آورده نهضت ملی دوگونه است، تصریح کرد: بخشی توسط متقاضیان و بخشی توسط دولت تحت عنوان تسهیلات پرداخت می‌شود و بخشی بنیاد مسکن کمک می‌کند ولی در قالب آورده متقاضایان قابل تسویه حساب است که به‌شدت پیگیری می‌کنیم که بخشی را به‌زودی افتتاح و بخش دیگر را در سال آتی به افتتاح برسانیم.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات در مسکن روستایی نیز اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۵ هزار واحد مسکن روستایی با مشارکت وساخت خود مردم تولیگری داریم که در دهه حساب ۱۰۰حضرت امام در سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حدود دو هزار واحد را افتتاح کردیم و در هفته دولت نیز دو هزار واحد آماده افتتاح است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا که عملکرد مثبت مدیران چه تاثیری در حوزه جذب اعتبار دارد، گفت: دلگرمی و پشتوانه ما برای حضور در روستاها مشارکت مردم و همکاری وتعامل دهیاری‌ها با بنیاد مسکن است.

وی با قدردانی از عملکرد مثبت رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان مدیر موفق استانی یادآور شد: عملکرد این مدیر موفق و توانایی ایجاد تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و جذب مشارکت مردمی سبب شد تا شاهد اتفاق بزرگی در حوزه اجرای طرح هادی و اسفالت معابر در شهرستان بابل باشیم.

وی تصریح کرد: هرچه مشارکت دهیاران بیشتر باشد حضور ما در منطقه بیشتر است لذا در تخصیص اعتبار و دادن قیر که در استان در اختیار داریم اقدام خواهیم کرد.

منبع :ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار