فرماندار مهاباد گفت: کارمندی فرصت مغتنم برای خدمتگذاری به مردم است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز کارمند، گفت: عزت و اقتدار و امنیت فعلی در کنار استقلال حاصل برکات نظام جمهوری اسلامی که باید از این نعمت برای خدمت‌گذاری و جلب رضایت مردم استفاده شود.

وی بیان کرد: فرصت خدمت محدود است از همین رو تمامی مسئولان باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته، برای خدمت به مردم به نحو احسن استفاده کنند.

فرماندار مهاباد انگیزه و شوق به خدمت را ویژگی‌های ضروری برای یک کارمند دانست و گفت: همه کسانی که مسئولیت و وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارند باید با علاقه و روحیه‌ای جهادی به این مردم شایسته، بزرگوار و ولایتمدار خدمت کنند.

عباسی با بیان اینکه دولت اقدامات شایسته‌ای طی مدت چند سال گذشته انجام داده است، افزود: در بخش مختلف راهداری، آبرسانی، توسعه فضا‌های آموزشی و ورزشی و سایر بخش‌ها فعالیت‌های عمرانی قابل توجهی انجام و یا در دست اقدام است.

وی بیان کرد: طی هفته دولت امسال ۳۳ طرح در قالب بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار در راستای خدمت به مردم افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

در پایان این مراسم از کارمندان نمونه شهرستان با حضور فرماندار ویژه مهاباد قدردانی به عمل آمد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رلیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.