مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از انجام ۱۰۱ سفر ناوگان مسافربری استان برای بازگشت زائران از مرز‌های تعیین شده خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ۱۶ مرداد تا ۴ شهریور ۶ هزار و ۹۳ زائر خراسان جنوبی در ۲۴۵ سفر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند.

او افزود: با اتمام مراسم اربعین حسینی (ع) و موج بازگشت زائران، کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تمام تلاش خود را به کار بردند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین کنند.

جلال زاده اظهار کرد: در این رابطه ۱۰۱ سفر با ناوگان مسافربری تا تاریخ ۴ شهریور برای بازگشت زائران از مرز‌های تعیین شده انجام و ۳ هزار و ۱۷۷ زائر به استان بازگشت داده شدند.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در این مدت برای نظارت بر روند جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) بازدید و نظارت مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های مسافربری انجام شده است.  

به گفته او همچنین کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ارجاع داده می‌شود.

جلال زاده گفت: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به نیرو‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار