بازیکن فرانسوی استقلال با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال فصل گذشته در تمرین با امید حامدی فر برخورد کرد و از ناحیه چشم دچار مصدومیت شد و تاکنون نیز با این مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

دیروز پزشک استقلال در خصوص مصدومیت یامگا گفته بود: ما با او صحبت کردیم و او گفت که مسئولیت این دغدغه را خودم می‌پذیرم و می‌خواهم به فوتبال خود ادامه دهم. به هرحال قواعد فوتبال حرفه‌ای با کسی تعارف ندارد و بازیکن شش‌دانگ برای هر تیمی مورد نیاز است. باید بپذیریم که چشم یکی از ارکان اصلی شاخصه‌های یک فوتبالیست حرفه‌ای است. از طرفی یامگا تا پیش از این حادثه نیز مشکلی در ناحیه چشم داشت و با لنز بازی می‌کرد. خیلی برای ما مهم بود که چشم دیگرش بابت فشار بازی آسیب نبیند. به هرحال بازیکن است و شاید در طول بازی ناخودآگاه محتاط‌تر بازی کند. باید این موضوع در جریان مسابقات اثبات شود.

من شخصا به او توصیه کردم در سطحی پایین‌تر که حساسیت کمتری وجود دارد فوتبال بازی کند تا خودش را محک بزند و ببیند که تاثیر آن اتفاق روی بازی او چگونه خواهد بود و آیا تاثیری می‌گذارد یا نه. در واقعیت سرمایه‌گذاری روی بازیکنی با این شرایط در لیگ نخبگان و جایی مثل استقلال که انتظارات بالاست، کار سختی است.

پس از این صحبت ها  امروز یامگا با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش نوشت: مطالبی که در رسانه‌ها گفته شده همه کذب است. به زودی حقیقت آشکار خواهد شد خداوند از همه چیز آگاه است.

واکنش کوین یامگا به حواشی اخیر

با توجه به پر بودن لیست بازیکنان خارجی استقلال او چند روز پیش در تمرینات آلومینیوم اراک شرکت کرده بود، اما مورد تایید فنی مجتبی حسینی قرار نگرفت.

برچسب ها: کوین یامگا ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار