ورزشگاه غدیر اهواز همچنان در حال آماده‌سازی برای میزبانی‌های خانگی استقلال خوزستان است.

امین دارابی معاون فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای حل مشکل نور ورزشگاه غدیر اهواز،گفت: نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم که ورزشگاه غدیر هر چه سریع تر آماده شود؛ در خصوص حل مشکل روشنایی ورزشگاه باید بگویم که کار در ارتفاع است و گرمای شدید هوا باعث می شود که صبح‌ها نتوان کار کرد زیرا تابش آفتاب به دکل‌ها به صورتی است که فردی که قرار است به درون دکل‌ها برود نتواند این کار را انجام دهد.

او افزود: دکل یک محوطه بسته است که دورن آن مانند کوره هست و کار کردن در این شرایط بسیار سخت است و تنها شب‌ها می‌توان با یکسری تمهیدات خاص کار را پیش برد. طی تلاش‌های صورت گرفته تاکنون دو دکل روشنایی آماده شده‌اند و امروز و فردا نیز مابقی کارها انجام خواهد شد. امید داریم که مشکل نور ورزشگاه طی امروز و فردا حل شد.

آقای دارابی ادامه داد: همچنین چمن ورزشگاه در شرایط بسیار خوبی است. ضمن این که مشکل اتاقک ورودی ورزشگاه را نیز پارسال استقلال خوزستان با یکسری تمهیدات حل کرد و امسال هم می‌توان از این تمهیدات استفاده کرد. در هر صورت تلاش ما این است که ورزشگاه به بازی‌های این هفته استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار