مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون ۲ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۱۵۴ نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

سیدزاهدین چشمه خاور در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: از این تعداد یک‌ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۸۴۴ زائر و تبعه ایرانی از طریق مرز مهران از کشور خارج و یک‌ میلیون و ۲۹۵ هزار و هزار و ۸۷۸ نفر نیز وارد کشور شده‌ است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۳۵ هزار و ۸۴۶ نفر تبعه خارجی نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج و ۲۰ هزار و ۵۵۶ نفر نیز وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد:همچنین در بازه زمانی شبانه روز گذشته ۱۵۷ هزار و ۳۴۱ نفر از مرد مهران تردد کردند که از این تعداد ۱۵۱ هزار و ۴۶۷ نفر ایرانی و پنج هزار و۸۷۴ نفر نیز مربوط به اتباع خارجی بوده است.

چشمه خاور با اشاره به اینکه موج بازگشت زوار به کشور افزایش یافته است، یادآور شد: سازمان راهداری تمامی تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی در همه مرزهای کشور به خصوص مرز مهران فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اتوبوس به میزان کافی در پایانه برکت مستقر و آمادگی لازم برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از پایانه برکت به سایر نقاط مختلف کشور وجود دارد.

برچسب ها: اربعین ، مرز مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.