جانشین و دبیر ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه ۲۲ تهران در مرز خسروی گفت: این مجموعه از ابتدای اربعین تاکنون به صورت شبانه روزی و در سه نوبت کاری در پایانه‌های مرزی خسروی و منذریه در خدمت زائران بوده است.

حامد خداوردی جانشین و دبیر ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه ۲۲ تهران در مرز خسروی عصر شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران خبرگزاری‌های مستقر در پایانه مرز رسمی خسروی با تسلیت اربعین حسینی، گفت: شهرداری منطقه ۲۲ تهران با اعزام ۲۰۰ نفر پاکبان و نیرو‌های جهادگر و مردمی از ابتدای اربعین تاکنون در مرز رسمی خسروی در امر نظافت، رفت و روب محل تردد زائران از سه راهی نصرآباد تا نقطه صفر مرزی خسروی و همچنین محوطه مرز منذریه تا ۲ کیلومتری این مرز فعالیت داشته است.

وی بیان کرد:همچنین امسال از سه راهی نصرآباد تا پایانه مرزی خسروی به تعداد عمود‌های مسیر تمثال شهدا و پرچم‌های مزین به نام مبارک ائمه (ع) و همچنین پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، عراق و حزب الله لبنان نیز با هدف حمایت از جریان مقاومت در مسیر مرز خسروی توسط شهرداری منطقه ۲۲ تهران نصب شده است.

جانشین و دبیر ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه ۲۲ تهران اضافه کرد: به واسطه اهمیت موضوع و خدمات‌رسانی بهتر به زائران حسینی، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات‌رسانی گسترده‌ای در پایانه خسروی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، خدمات شهری به همت جهادگران منطقه ۲۲ انجام شده تا زائران یک زیارت ایمن، سالم و آسانی را داشته باشند.

وی همچنین از برپایی موکب محبان رضا (ع) با همکاری خادمان و خیران شهرداری منطقه ۲۲ تهران در مرز خسروی به صورت شبانه روزی از ابتدای اربعین تاکنون خبرداد و گفت: خدمات ما تا چند روز بعد از ایام اربعین ادامه دارد و در کنار پذیرایی از زائران شهرداری منطقه ۲۲ تهران در منذریه نیز به عنوان راهنمای زائران حضور دارد.

او با اشاره به ششمین سالگرد شهادت امیر سرتیپ دوم خلبان منوچهر فتاحی همزمان با اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) از سامان دهی مزار این شهید به درخواست مادر این شهید در دهستان دیره توسط شهرداری منطقه ۲۲ تهران خبرداد.

امیر سرتیپ دوم خلبان منوچهر فتاحی از فرماندهان غیور پایگاه شکاری دزفول بود که نقشی ارزنده را در تربیت خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایفا نمود و سرانجام در چهارم شهریور سال گذشته حین ماموریت پرواز آموزشی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.