مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: با مشارکت جامعه المصطفی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در ایام اربعین حسینی علاوه بر زبان فارسی، به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو پاسخگوی زائران و مسافران خواهد بود.

مهدی کلانترزاده اظهار کرد: یکی از کمیته‌های ذیل ستاد اربعین در مجموعه شهرداری قم، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات است که امسال به صورت ویژه اطلاع‌رسانی و خبر را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: با توجه به خیل عظیم زائران به ویژه زائران اردو زبان، با مشارکت جامعه المصطفی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در ایام اربعین حسینی به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو پاسخگوی زائران و مسافران خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در خصوص فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر تصریح کرد: فضاسازی و نصب سازه برای مواکب و هیئت‌ها و سیاه‌پوشانی سطح شهر در ایام اربعین سالار شهیدان انجام شد.

کلانترزاده با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای پوشش خبری راهپیمایی جاماندگان اربعین انجام شده است، تاکید کرد: تولیدات خوبی در بستر فضای مجازی اتفاق افتادو در ورودی‌های قم، یک پیامک به تمام تلفن‌های همراه ارسال و اطلاعات اماکن اسکان ارائه شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم جهاد تبیین را از رسالت‌های حوزه ارتباطات دانست و افزود: تلاش می‌کنیم در حوزه رسانه با برقراری ارتباط موثر، شرایط را برای فعالیت رسانه‌ای در مسیر جهاد تبیین فراهم کنیم.

برچسب ها: شهرداری قم ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار