رئیس جمهور پیشین آمریکا می‌گوید که به دلیل نحوه مدیریت بایدن و هریس یک جنگ جهانی دیگر در پیش است.

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه می‌گوید «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «کامالا هریس» معاون او در حال هدایت آمریکا به سوی «جنگ جهانی سوم» هستند.

به گزارش نیوزویک، ترامپ در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشال» نوشت: «چه کسی برای ما در خاورمیانه مذاکره می‌کند؟ بمب‌ها همه جا می‌ریزند! جوی خواب‌آلود که از طرف دموکرات‌ها تبعید شده، در سواحل کالیفرنیا خواب است و کامالا هریس با معاون خود که اصلا انتخاب خوبی نبوده مشغول تور تبلیغاتی انتخاباتی است». ترامپ در ادامه اشاره کرد که امیدوار است جنگ جهانی سوم اتفاق نیفتد، زیرا به گفته او «این چیزی است که واقعا به سمت آن می‌رویم». 

اظهارات ترامپ در حالی بیان می‌شود که جنبش حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) صبح در پاسخ به ترور شهید «فؤاد شکر» حمله هوایی گسترده‌ای به عمق اراضی اشغالی آغاز کرد. گفته شده طی عملیات حزب‌الله دست کم ۳۰۰ راکت و حدود ۳۰ پهپاد به سمت پایگاه‌های صهیونیست‌ها در مناطق شمالی و شمال شرقی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

دونالد ترامپ که از سوی بسیار از کارشناسان به عنوان یک شخصیت خودشیفته توصیف شده، پیش از این نیز بار‌ها مدعی شده است که جهان به سمت جنگ جهانی سوم پیش می‌رود و اگر او رئیس جمهور بود می‌توانست ظرف مدت بسیار کوتاهی به جنگ‌های کنونی پایان دهد.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار