مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان گفت: ۷۰ طرح عمرانی برق‌رسانی به ارزش هزار و ۷۳۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال در هفته دولت آماده افتتاح است.

حسینی نژاد ، به تشریح طرح‌های عمرانی برق‌رسانی قابل افتتاح استان سمنان در هفته دولت پرداخت و گفت: در مجموع ۷۰ طرح عمرانی برق‌رسانی به ارزش هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال در سراسر استان آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه افتتاح ۱۶ طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق به ارزش ۵۰۵ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال در زمره برنامه‌های این هفته قرار دارد، گفت: ۹ طرح احداث و راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک در استان با اعتبار ۳۷۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این هفته افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: ۱۰ طرح هوشمندسازی تجهیزات و تاسیسات توزیع برق با اعتبار ۱۰۶ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال و ۱۰ طرح توسعه و احداث شبکه‌های توزیع با اعتبار ۲۳۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان از اجرای چهار طرح احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر شهری و روستایی در استان خبر داد و گفت: در مجموع ۳۴ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده که در هفته دولت امسال در حال بهره‌برداری است.

برچسب ها: توزیع برق ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار