مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از تحویل سه پروژه با زیر بنا ۹۹۷ متر مربع و اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

حمید شیرازیانی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث سالن و کارگاه دو قلوی چمران در شهر همدان، احداث مدرسه چهار کلاسه در شهرستان بهار و در روستای وهنان و احداث مدرسه الحاقی شهید شیرینی در شهرستان بهار و شهر لالجین است.

شیرازیانی با بیان اینکه احداث سالن و کارگاه دوقلوی چمران از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است، افزود: این پروژه با زیربنای ۳۲۰ متر مربع و با هزینه ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

او تصریح کرد: عملیات اجرایی مدرسه چهار کلاسه الحاقی شهید شیرینی شهر لالجین نیز با زیر بنا ۲۵۷ متر مربع سال گذشته با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال آغاز شد.

شیرازیانی از احداث مدرسه چهار کلاسه روستای وهنان در شهرستان بهار به مساحت ۴۲۰ متر مربع خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۶ آغاز شد و با هزینه ۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

او به ۱۷۹ پروژه در دست احداث استان در سال گذشته با ۱۰۹ هزار و ۷۰۶ متر مربع زیربنا اشاره و تصریح کرد: از این تعداد ۴۸ طرح با زیربنا ۳۲ هزار و ۳۳۴ مترمربع و ۳۸۰ کلاس درس با اعتباری بیش از ۱۹۴ میلیارد تومان تحویل دانش‌آموزان شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: این ۱۷۹ طرح را شامل ۲۱ طرح ورزشی، ۱۲ طرح پرورشی و ۱۴۶ طرح آموزشی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.