کارشناس فوتبال گفت: استقلال و پرسپولیس که هوادار و یار دوازدهم دارند متاسفانه از شرایط میزبانی دور شدند و این اتفاق جالبی نیست.

محمدرضا مهدوی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم‌ها در ۲ هفته اخیر  لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فقط تیم‌ها همدیگر را در هفته‌های ابتدایی محک می‌زنند تا بازی‌های تدارکاتی خوبی برای اواسط بازی‌ها داشته باشند. فکر می‌کنم تا هفته‌های پنجم و ششم هیچ کس ادعایی ندارد. به هر حال بازی‌های قشنگی از سوی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس و از آن طرف استقلال و ملوان دیدیم. در مجموع دیدگاهم نسبت به مسابقات لیگ مثبت است.

مهدوی درباره اینکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال خانه به دوش هستند و از حریفان خود خارج از تهرام میزبانی می‌کنند، گفت: این معضلات را باید از قبل پیش بینی می‌کردیم. وقتی که لیگ دارد شروع می‌شود اتفاقاتی که می‌افتد غیر قابل پیش بینی هست. ما هر چه می‌خواهیم مثبت فکر کنیم، نمی‌شود و آن از وی‌ای آر و زمین‌ها یمان است. همه از شرایط میزبانی دور هستند و استقلال و پرسپولیس که هوادار و یار دوازدهم دارند متاسفانه از این قضیه دور شدند و این اتفاق جالبی نیست. به هر حال به مسئولان اجرایی باید چند هفته فرصت بدهیم که به عشق تماشاگران، استادیوم‌ها را تجهیز کنند.

او درباره اینکه عملکرد خارجی‌های لیگ را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم با ۲ بازی نمی‌شود درباره کیفیت بازیکنان خارجی نظر داد. البته مطمئنا بازیکنان خوبی هستند و توانستند در هفته‌های اولیه هم در چارچوب پرسپولیس و هم در ارنج سرخابی‌ها قرار بگیرند. بازیکنان خوبی هستند، اما باید زمان به آنها بدهیم که با جو فوتبال ایران آشنا شوند.

کارشناس فوتبال گفت:  متاسفانه وقتی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس از امتیاز میزبانی و هواداری برخوردار نیستند ما نباید احساسی نظر بدهیم، چون سرخابی‌ها روی شاخ تماشاگران خود می‌گردند. بازی تراکتور را دیدید که ۴۵ هزار بلیت فروخته شد، اما ۹۰ هزار تماشاگر وارد استادیوم یادگار امام تبریز شدند. این اتفاقات نادر است و فقط در کشور ما رخ می‌دهد و چیز جالبی نیست. من تا هفته پنجم و ششم انتقادی نمی‌کنم تا ببینم که استقلال و پرسپولیس استادیوم پیدا می‌کنند یا نه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار