استاندار کردستان با اشاره به تشکیل کابینه جدید دولت و آغاز برنامه‌های دولت چهاردهم گفت: پروژه‌های بسیار بزرگی در استان طی ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) در استانداری برگزارشد، ضمن تبریک آغاز کار دولت چهاردهم، شهید جمهور را الگویی برجسته در راه خدمت به مردم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دولتمردان با تاسی از شهید رئیسی کار خود را با تعهد در راستای خدمت به مردم انجام دهند، به بازخوانی خدمات ماندگار شهید جمهور در استان کردستان پرداخت.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مسیر خدمت، مسیر نزدیکی و تقرب به خدا است و مدیری که خادم مردم است بدون شک نزد خداوند حکیم، ارزشمند است، ادامه داد: مسئولین کشور باید از آن راهی که شهید رئیسی طی کرد، الگو بگیرند.

زارعی کوشا افزود: گسترده‌ترین قوه کشور، مجریه است و هدف همه دولتمردان باید خدمت صادقانه به مردم و تلاش در راه رفع مشکلات و دغدغه‌های ملت باشد.

وی اظهار کرد: هفته دولت هفته تجدید میثاق با شهدا و ادامه راه آنهاست و برای رسیدن به اهداف والای این انقلاب همه باید آستین همت بالا بزنند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از اظهارات خود به میزبانی استان از زوار اربعین گریزی زد و تصریح کرد: امروز افتخار داریم پیاده‌روی اربعین، این حرکت ماندگار را که جلوه‌ای خاص از اسلام انقلابی و سیاسی است، بیش از همیشه ماندگار کنیم.

زارعی کوشا یادآور شد: هر چند ظرفیت بسیار بیشتری برای تردد زائران در مرز باشماق از آنچه که اتفاق افتاده وجود دارد، امیدواریم سال‌های آینده، شاهد تردد بیشتر و پرشورتر زائران از این مرز باشیم.

برچسب ها: هفته دولت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.