كسب ديپلم افتخار با فيلم هاي "قصه هاي مجيد" و "صبح روز بعد" در دوره هاي مختلف تاثيري در موفقيت هاي من نداشته است.

مهدي باقربيگي بازيگر سينما و تلويزيون به خبرنگار حوزه سينما

باشگاه خبرنگاران

گفت: هر جشنواره اي كه در مجموعه سينماي كشور برگزار مي شود، به صورت خودكار و طبيعي موانع موجود مقابل پويايي اين صنعت را برمي دارد.

وي افزود: جشنواره فيلم فجر با ساختاري ويژه از مخاطبان خاص برخوردار است و براي حفظ اين ساختار ارزشي خود بايد جامه اي تخصصي برتن كند.

اين بازيگر سينما و تلويزيون تصريح كرد: اهالي سينما از قشر كارگران گرفته تا بازيگر با ورود به بدنه اين رويداد سينمايي داخلي هدف مشخصي را در پيش مي گيرد و اين هدف ارائه كارنامه اي قابل قبول از حضور در عرصه فيلمسازي كشور و پرتاب به جايگاه هاي رفيع در سينما وحتي رسانه ملي است.

باقربيگي اضافه كرد: جشنواره فيلم فجر در ميان مردم به ويژه اهالي اين صنعت جا افتاده است و مردم مخاطبان اصلي اين فستيوال داخلي به شمار مي روند.

وي ابراز داشت: سينماگران ما با حضور در جشنواره فيلم فجر با تغيير روش كاري خود، ديگر به مقوله گيشه فكر نمي كنند و مي خواهند انديشه هاي خود را برروي تقويت بنيان هنري سينماي كشور متمركز كنند، و اين اتفاقي مبارك در سينما است.

اين بازيگر سينما و تلويزيون بيان كرد: تمركز انديشه ها و افكار سينماگران ما در اين فستيوال داخلي بروي ابعاد فرهنگي و هنري اين صنعت، آن ها را به سمت خلق كارهاي خوب و ارزشي هدايت مي كند.

دارنده ديپلم افتخار براي فيلم هاي "قصه هاي مجيد" و "صبح روز بعد" از جشنواره فيلم فجر اظهار داشت: متاسفانه دريافت جايزه از جشنواره فيلم فجر هيچ تاثيري در روند موفقيت من در عرصه بازيگري سينما و تلويزيون نداشته است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار