رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت: دوچرخه سوار بانوی استان در مسابقات کراس کشور قهرمان شد.

طباطبایی رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت: ناهید عرب نفر اول مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری رشته کراس کانتری جوانان دختر کشور شد.

او افزود: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کراس کانتری رده سنی جوانان دختر و پسر در بوستان چیتگر تهران برگزار شد.

طباطبایی بیان کرد: در این مسابقات ۸ ورزشکار دختر در قالب ۶ تیم از استان‌های مختلف شرکت کرده بودند که ناهید عرب از خراسان جنوبی، ملینا شوندی از استان البرز و ستایش قلی پور از استان قزوین به ترتیب نفر اول تا سوم شدند.

رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان جنوبی با اشاره به فعال بودن ۴ رشته ذیل این هیأت در استان اظهار کرد: اکنون در ۴ رشته کوهستان (تراس کانتری و دانهیل)، جاده شامل (استقامت و تایم تریل انفرادی)، پیست و تریال در مرکز استان ۵۰ نفر ورزشکار به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند.

او با بیان اینکه خراسان جنوبی در رشته تریال از نام آوران و قطب کشور محسوب می‌شود تصریح کرد: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رشته تریال تیر امسال با حضور ورزشکارانی از استان‌های مختلف در بیرجند برگزار شد و صاحب مدال شدیم.

طباطبایی ادامه داد: همچنین در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی نوجوانان و نونهالان منطقه‌ای کشور که اول مرداد امسال با حضور ۵ استان خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و خراسان جنوبی به میزبانی کرمان برگزار شد دوچرخه‌سواران جوان استان موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره شدند.

رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان جنوبی عنوان کرد: امسال برای نخستین بار موفق به راه‌اندازی لیگ خراسان جنوبی شدیم و تاکنون مسابقات لیگ جاده و کوهستان برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.