مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از انجام ۷۹ مورد عملیات امدادو نجات و امدادرسانی به ۱۷۴ نفر حادثه دیده در مرداد خبر داد.

محمد باقر خلفی اظهار داشت: ۷۹ مورد عملیات امداد و نجات در مرداد ماه انجام شد، که شامل ۳۹ عملیات جاده ای؛ ۱۳عملیات کوهستان، حوادث شهری ۶ مورد، مراجعه حضوری ۵ مورد، حوادث صنعتی ۴ مورد، حادثه ساحلی۳ مورد، ۲ مورد حادثه هوایی، آتش سوزی یک مورد و سایر حوادث از جمله مفقودی، نقص فنی خودرو، حمله حیوانات مجموعا ۶ مورد بود.
خلفی افزود: در ماموریت‌های امدادی ۲۴۶ نیروی عملیاتی در قالب ۹۵ تیم امداد و نجات با بکارگیری ۶۳ دستگاه آمبولانس، ۲۱ دستگاه خودروی ست نجات و ۲ دستگاه خودروی کمکدار به ۱۷۶ نفر حادثه دیده خدمات ارائه دادند.
 
وی ادامه داد: شهرستان کرج با ۴۸ حادثه؛ ۶۱ درصدحوادث اعزامی جمعیت هلال احمر در استان را به خود اختصاص داد و شهرستان اشتهارد با ۱۳ حادثه، ساوجبلاغ ۶، نظرآباد و طالقان هرکدام ۵ و شهرستان چهارباغ با ۲ حادثه به ترتیب بیشترین حوادث استان را در ماه گذشته داشتند.
 
حوادث جاده‌ای با ۳۹ حادثه و ۴۹ درصد و حوادث کوهستان با ۱۳ حادثه ۱۶ درصد حوادث را مردادماه بودند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز، با اشاره به اینکه بر اثر این حوادث ۱۱۳ نفر مصدوم شدند گفت: از این تعداد ۵۲ نفر توسط نیرو‌های هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شد و به ۹ نفر در محل حادثه بصورت سرپایی خدمات امدادی ارائه شد.
 
وی گفت: ۷ نفر طی حوادث مرداد ماه توسط نجاتگران امدادرسانی شدند،۷ نفر آنها نجات یافتند، یک نفر نیز رهاسازی و یک نفر در این حوادث جان خود را از دست داد.

برچسب ها: هلال احمر ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.