مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۳۱۵ گروه امدادی برای امدادرسانی به زائران اربعین در مسیر‌های غرب، شرق و جنوب اصفهان مستقر شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: این گروه‌ها در قالب نیرو‌های اسکان، خدمات پشتیبانی و ترافیکی، امداد و نجات، پلیس راه و راهور، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر و اورژانس، شهرداری‌ها و شرکت‌های خدمت‌رسان حامل‌های انرژی، مخابرات و دهیاری‌ها در مسیر‌های عبور زائران در جاده‌ها و پایگاه‌های امدادی استقرار یافتند.


منصور شیشه‌فروش افزود: همچنین در مسیر محور‌های غرب و شرق استان شامل نایین، خورو بیابانک، تیران و کرون، داران و مناطق مرزی بیش از ۳۰ موکب از استان اصفهان بصورت مردمی در حال خدمت‌رسانی به زائران و اسکان اضطراری هستند.


وی گفت: پایگاه‌های امدادی و مساجد بین راهی مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز در این ایام بمنظور خدمت‌رسانی به زائران در مسیر برگشت از عتبات عالیات مهیا شده‌اند.


شیشه فروش افزود: با توجه به شرایط افزایش تردد در جاده‌ها و پیش‌بینی بارش‌های ناگهانی در مناطق غرب و جنوب وزش باد و گرد و خاک بر توصیه‌های ایمنی بمنظور تردد در محور‌ها باهدف پیشگیری از تصادف و حوادث و توجه به هشدار‌های پلیس راه تاکید می‌شود.


وی گفت: برای خدمات‌رسانی و پشتیبانی از برنامه سفر زیارتی اربعین حسینی در سال جاری ۲۷۰ تیم امدادی و پشتیبانی مجهز به آمبولانس، پزشک و پرستار و گروه‌های عملیاتی برق و آب به همراه تجهیزات امدادی، آتش‌نشانی و خدمات بهداشتی به همراه گروه‌های خدمات رسان شهری در کنار موکب‌های اعزام شده از استان به عتبات عالیات، مرز‌های مهران، چذابه و شلمچه و بمنظور خدمات رسانی امدادی و پشتیبانی به زائران استقرار یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.