معاون اقتصادی استاندار بوشهر بوشهر گفت: در هفته دولت امسال، ۲ هزار و ۶۷ پروژه با اعتبار ۱۰۸ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

علی باستین در حاشیه برنامه میز خدمت در گناوه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت اظهار داشت: تقارن آغاز به کار رسمی دولت دکتر پزشکیان و هفته دولت را به فال نیک می گیریم و امیدوارم با همکاری دولت و مجلس و قوه قضائیه تحت زعامت مقام معظم رهبری، شاهد توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

وی از افتتاح و کلنگ زنی ۲ هزار پروژه در استان بوشهر خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال، ۲ هزار و ۶۷ پروژه با اعتبار ۱۰۸ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که اعتبارات این پروژه ها، توسط دولت و بخش خصوصی تامین شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: به طور متوسط در هر کیلومتر از خاک استان بوشهر، ۱۱ پروژه افتتاح و یا کلنگ زنی می شود و همچنین سرانه هزینه کرد اعتباری بخش خصوصی و دولتی پروژه ها در هفته دولت به تناسب جمعیت استان ۸۵ میلیون تومان است.

باستین بیان کرد: در گناوه در هفته دولت، ۱۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: امروز میز خدمت در مصلای گناوه برپا شد و تعداد زیادی از شهروندان، مسائل و مشکلات خود را مطرح که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر، بررسی و پیگیری لازم انجام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.