استاندار قم با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به‌ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در استان قم تبریک گفت.

سید محمد آقامیری پیامی به مناسبت هفته دولت صادر کرد که متن این پیام به این شرح است:

«بسمه‌تعالی»
هفته اول شهریور، با افتخار به نام هفته دولت، با یاد پرفروغ شهیدان رجایی و باهنر زینت یافته است. 

دو خادم پاک‌نهاد و صدیقی که با خدمت خالصانه و کار و تلاش آمیخته به صداقت، پاکی، سخت‌کوشی، ساده‌زیستی و مردم‌داری، در قلب‌ها جای گرفتند. 

باگذشت سال‌ها، هنوز نام و یاد این دو شهید گران‌قدر در اذهان عموم مردم قدرشناس ایران اسلامی زنده است و سیره و منش آنها اسوه و الگوی شایسته‌ای برای خادمان و کارگزاران نظام اسلامی محسوب می‌شود. 

هفته دولت فرصت مناسبی برای به‌تصویرکشیدن ثمرات و خدمات اساسی دولت در جهت امیدآفرینی و تجدید عهد مسئولان با آرمان‌های امام راحل و پیگیری مجدانه رهنمود‌ها و منویات رهبری عزیز در راه خدمت به مردم این ولی‌نعمتان اصلی انقلاب اسلامی و فراهم‌ساختن مسیر پیشرفت و تعالی کشور است.

جای بسی افتخار است که آغازین روز‌های هفته دولت، مصادف با شروع کار دولت چهاردهم و جناب دکتر پزشکیان است که آرزوی قلبی موفقیت و پیروزی ایشان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت داریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خدمت به‌ویژه شهیدان رجایی، باهنر و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تلاش‌گران عرصه اجرایی کشور خصوصاً مدیران متعهد و کارکنان خدوم استان قم تبریک عرض نموده و عزت، عظمت، سربلندی و سرافرازی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید محمد آقامیری
استاندار قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار