سپاهان اصفهان در خرم‌آباد از شکست، پیروزی ساخت و چادرملو و شمس آذر به تساوی رضایت دادند.

امروز به جز بازی استقلال و ملوان، سه دیدار دیگر هم در هفته دوم لیگ برتر برگزار شد که در مهمترین بازی تیم سپاهان در ورزشگاه لر آرنای شهر خرم آباد با نتیجه دو بر یک میزبانش خیبر را شکست داد.

این مسابقه اولین میزبانی تاریخ خیبر خرم آباد در لیگ برتر که ابتدا در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی پیش افتاد.  مهرداد قنبری پشت ضربه ایستاد و موفق شد دروازه سپاهان را باز کند. نیازمند جهت توپ را تشخیص داده بود.

دقیقه ۶۸  سپاهان به گل تساوی رسید. ارسال محمد کریمی و ضربه سر حزباوی سپاهان را به گل تساوی می‌رساند. بازیکنان خیبر معتقد بودند خطایی رخ داده است.

دقیقه ۷+۹۰ گل دوم برای سپاهان هم به ثمر رسید. گلی که کمی مشکوک بنظر می‌رسید. جواد آقایی پور روی پاس ارشیا سرشوق سپاهان را به برتری رساند تا سپاهان دومین بازی اش را هم در لیگ برتر پیروز شود و تنها تیم ۶ امتیازی لیگ باشد.

در دیگر مسابقه ذوب آهن اصفهان در مشهد میزبان هوادار بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی در نیمه اول آنچنان موقعیت خاصی نداشت و شاهد عملکرد پایاپای از سمت هر دو تیم بودیم، اما در ۴۵ دقیقه دوم، ذوب آهن سعی داشت هرچه زودتر به گل برسد که این بار خط دفاعی مستحکم هوادار و همچنین واکنش‌های خوب آرشا شکوری، مانع از این اتفاق شد.  
با تساوی ذوب آهن و هوادار در این هفته از رقابت‌ها، ذوبی‌ها کماکان در لیگ هنوز طعم پیروزی و شکست را نچشیدند و با ۲ امتیاز در رده نهم هستند. همچنین هوادار هم حالا اولین امتیاز فصلش را به دست آورد و بدین ترتیب شاگردان مهدی رحمتی با یک امتیاز سیزدهم جدول قرار گرفتند.

چادرملو اردکان هم در تهران مقابل مهمانش شمس آذر قزوین به تساوی یک بر یک رضایت داد. ابتدا در دقیقه ۵۷ شمس آذر با گل مهدی محمدی پیش افتاد. سپس امیرمحمد نسایی بازیکن تیم فوتبال شمس‌آذر در دقیقه ۶۶ مسابقه با یک خطای کنار زمین و دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا شمس آذر ۱۰ نفره شود. بلافاصله بعد از اخراج نسایی، چادرملو گل تساوی را به ثمر رساند.

با این تساوی هر دو تیم یک امتیازی شدند و چادرملو اولین امتیازش را در تاریخ لیگ برتر کسب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار