حسین گلستانی گفت: افتخار این را داشته‌ام همراه با تیم ملی والیبال نشسته کشورمان دو بار به مقام قهرمانی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ دست یابیم و حال به دنبال سومین قهرمانی هستیم.

 مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای قمی‌ها یک جذابیت ویژه خواهد داشت؛ آن هم حضور حسین گلستانی بازیکن قمی در ترکیب تیم والیبال نشسته خواهد بود که شب گذشته همراه با تیم به محل مسابقات اعزام شد.

 تنها نماینده قم در تیم ملی والیبال نشسته‌ ایران و مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ در مصاحبه ای پیش از اعزام به رقابت‌ها از آمادگی بازیکنان و انگیزه خود برای حضور در این مسابقات به گفتگو پرداخت.

مرد پرافتخار ورزش قم که در سال‌های اخیر مدال‌های رنگارنگی همراه با ملی‌پوشان برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است؛ در این گفتگو در خصوص اردوی آخر تیم ملی پیش از اعزام به رقابت‌های پارالمپیک پاریس اظهار داشت: در چند روز اخیر در اردوی آخری که متصل به اعزام‌مان بود حاضر شدیم و آخرین جلسات تمرینی پیش مسابقات فرانسه را برگزار کردیم. به لطف خدا با تمریناتی که کادرفنی و مربیان در این چند وقت برای ما تدارک دیدند بچه‌های تیم به آمادگی لازم رسیده‌اند.

وی افزود: ان شاءلله برای مسابقات تمام توانمان را به کار خواهیم بست تا افتخاری دیگر را برای ملت شریف کشورمان کسب کنیم.

نماینده قم در پارالمپیک پاریس تصریح کرد: این رقابت‌ها در روز‌های نهم، یازدهم، سیزدهم، پانزدهم و شانزدهم شهریور برگزار خواهد شد. انشالله که بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم و مرحله نیمه نهایی را رد کنیم تا ۱۶ شهریور در فینال رقابت‌ها حاضر شویم. 

والیبالیست پرافتخار قم در پیش بینی جایگاه تیم ملی والیبال نشسته ایران در رقابت‌های پارالمپیک پاریس عنوان کرد: در ورزش و کلا در زندگی روزمره هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، اما بازیکنان و کادرفنی ما خیلی تلاش می‌کنند، حق ما قهرمانی است.

وی اشاره کرد: تمام تلاش بازیکنان، کادرفنی، فدراسیون و پارالمپیک این است که تیم ملی به این نتیجه برسد. بچه‌ها همه تلاششان را می‌کنند و توکل‌شان به خداست، از مردم عزیزمان هم می‌خواهم در این مسیر برای ما دعا کنند تا بتوانیم دست پر به ایران برگردیم. 

گلستانی در رابطه با افتخاراتی که در طول این سال‌ها با تیم ملی کسب کرده، گفت: افتخار این را داشته‌ام که دو دوره قهرمانی پارالمپیک، دو دوره قهرمانی جهان و سه دوره قهرمانی در رقابت‌های آسیایی را با تیم ملی تجربه کنم. 

وی در بخش دیگری از این گفتگو در ارتباط با شرایط خودش و تیم‌های باشگاهی والیبال نشسته ایران گفت: شرایط تیم‌های باشگاهی والیبال نشسته امسال نسبت به سال گذشته بهتر است. تیم‌های خوبی وارد این رقابت‌ها شده‌اند، احتمالا از آبان ماه مسابقات لیگ شروع خواهد شد. 

 وی در پایان گفت: سال آینده برای والیبال نشسته سال پرباری خواهد بود. در مورد خودم هم باید بگویم فعلا با تیمی قرارداد ندارم.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.