زندیه گفت: همزمان با اربعین حسینی ۲۲ نیرو‌ی آتش نشانی در نقاط پر تردد سطح شهر به ویژه در اطراف حرم حضرت معصومه (س) و بلوار پیامبر اعظم (ص) در آماده‌باش قرار دارند.

علی زندیه،مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم  از میزبانی بیش از ۱۷۰ موکب در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و اظهار کرد: همزمان با آغاز ایام عزاداری، آموزش‌های ایمنی به موکب داران و مسئولان هیئت‌های مذهبی در شهر قم ارائه و کپسول آتش نشانی به آنها اهدا شده است.

وی با تاکید بر آماده‌باش نیرو‌های آتش نشانی همزمان با ایام اربعین حسینی افزود: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، ۲۲ اکیپ سواری و موتوری از نیرو‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی در نقاط مختلف و پر تردد سطح شهر به ویژه در اطراف حرم حضرت معصومه (س) و بلوار پیامبر اعظم (ص) در آماده‌باش قرار دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تصریح کرد: در این ایام خودرو‌های آتش نشانی در اماکن مذهبی و هیئت‌های بزرگ مانند حرم مطهر، مجموعه حیدریان، گلزار شهدا، مسجد مقدس جمکران و پارکینگ شهید کاظمی، پارکینگ شرقی، پارکینگ طبقاتی و ورودی خروجی‌های شهری و عوارضی‌ها مستقر هستند.

زندیه یادآور شد: همچنین تعدادی موتورسیکلت مجهز به سامانه اطفای حریق در اماکن پر ترافیک در هسته مرکزی شهر مستقر می‌شوند.

وی اضافه کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی در راهپیمایی جاماندگان اربعین با جانمایی و استقرار موکب داران در بلوار پیامبر اعظم (ص) بازدید از مواکب انجام می‌شود.

 

برچسب ها: اربعین ، آتش نشانی قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار