رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان تخصصی نیایش و مرکز هاجر، در جریان مسائل و مشکلات مردان و زنان جانباز قطع نخاعی قرار گرفت.

سعید اوحدی روز جمعه ۲ شهریورماه با حضور در بیمارستان تخصصی نیایش ویژه جانبازان مرد و مرکز تخصصی زنان جانباز قطع نخاع در تهران ضمن عیادت، دیدار و گفت‌وگو با جانبازان بستری شده، در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

معاون رئیس‌جمهور در این بازدید و عیادت بر رسیدگی درمانی جانبازان تاکید کرد و گفت: این جانبازان برای دین و ناموس این ممکلت ایثار کردند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور اشغال شود و وظیفه ملی و همگانی ما این است که همه توجه و امکانات را برای آنها مهیا کنیم.

اوحدی با تاکید بر رسیدگی و توجه همه دستگاه‌ها به جانبازان گفت: رئیس‌جمهور تاکید ویژه برای حل مشکلات جانبازان و ایثارگران دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با بانوان جانباز قطع نخاع بستری در مرکز هاجر در مجاورت بیمارستان نیایش، در جریان مشکلات این جانبازان معزز نیز قرار گرفت.

مرکز هاجر که در دوره قبل مدیریت اوحدی در بنیاد شهید به بهره برداری رسید به طور خاص از بانوان جانباز قطع نخاع نگهداری می‌کند و در مجاورت بیمارستان نیایش قرار دارد.

عبد الرضا عباسپور، سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد، رحمت‌الله حافظی، مدیر عامل سازمان سلامت کوثر و مهدی محمدی، مشاور و سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل نیز در این بازدید حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار