وزیر کشور با اشاره به اینکه مرز مهران پرترددترین مرز کشور بوده است، گفت: تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای بازگشت زوار فراهم شده است.

وزیر کشور در نشست ستاد اربعین استان در مرکز مانیتورینگ شهر مهران اظهار کرد: موج بازگشت زوار اربعین حسینی در مرز‌های کشور بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه مرز مهران پرتردد مرز کشور بوده است، افزود: تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای بازگشت زوار فراهم شده است.

وزیر کشور عنوان کرد: خصوص وسایل نقلیه در مرز‌های اربعینی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و اگر احیاناً کمبودی وجود داشت تدابیری اتخاذ خواهیم کرد.

زیرساخت‌های اربعین در ایلام طی سه اخیر متحول شده است

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز در نشست ستاد اربعین استان ایلام در سالن مانیتورینگ شهر مهران، با بیان این‌که مهران گرانیگاه اربعین و قطب عتبات عالیات، است، اظهار داشت: زیرساخت‌های اربعین در ایلام طی سه اخیر متحول شده است به‌طوری‌که پارکینگ اربعین به وسعت ۴۶ هکتار ایجاد و در این پارکینگ، ظرفیت پارک بیش از ۱۰۰ هزار خودرو مهیا شده است.

وی افزود: در این مکان، چندین مجموعه سرویس بهداشتی، فروشگاه و چندین موکب برای توزیع بسته‌های غذای گرم و بطری آب معدنی خنک راه‌اندازی شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: این مجموعه مجهز به پایش تصویری است و امسال هزینه پارکینگ هر خودرو به‌صورت هوشمند دریافت می‌شود.

وی افزود: طی دو سال اخیر بیش از ۲۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه محور‌های پرتردد ساخته شد.

برچسب ها: اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.