نمازجمعه این هفته بخش یزدان آباد به امامت حجت الاسلام عربزاده امام جمعه این بخش اقامه شد.

حجت الاسلام عربزاده امام جمعه بخش یزدان آبادضمن دعوت به تقوی الهی گفت: تقوی و صبر لازم و ملزوم یکدیگرند و عامل پیروزی تقوی و صبر است خداوند می‌فرمایند دشپنان شماکسانی هستند اگربه شمابدی برسد آنها خوشحال می‌شوند و اگر خوشی برسد نگران و اگرشما صبرکنید به شما آسیبی نرسد و با صبر شما عزیز می‌شوید همانگونه یوسف عزیز مصر شد.

 
وی افزود: نمونه دیگر صبر ، صبر حضرت زینب بود او از حسین جدا نمی‌شد و اسارت و آزار‌ها را تحمل کرد و امروز رسیدیم به راهپیمایی میلیونی اربعین نتیجه صبر زینب س بود که امروز نام اباعبدالله (ع)جهانی شد و این زمینه ساز ظهور حجت عج شد که وقت ظهور آقا بیان می‌فرمایند یا اهل عالم منم مهدی که جدم را با لب تشنه به شهادت رساندند.


امام جمعه یزدان آباد بیان داشت: توفیق از ناحیه خدا باشد وبایدازخدابخواهیم وواعظ درونی برای خودش نیازاست وکسی نصحیتش می‌کند قبول کند و زمانی پایبندباشیم که خیراخو هانه باشد ومثل نصحیت‌های کشور‌های اوپایی که دنبال وساطت هستندوایران اسلامی راامربه خویشتن داری می‌کنند نسبت به حمله به اسراییل وقطعااین خواب تعبیرنشدنی است وساطت برای رژیمی که که درغزه کودکان رابه شهادت می‌رساند و فراترمهمان کشی می‌کند قطعا عمل به این خویشنداری مخالفت باقران کریم است.


وی ضمن تبریک هفته دولت وتشکرازنمایندگان مجلس که رای اعتماددادند وخواست که دولتمردان بااتحادمشکلات مردم را حل کنند و درمقابل دشمنان با قاطعیت ایستادگی کنند تا شاهد نابودی اسرائیل کودک کش باشیم.

وی گفت:پیاده روی اربعین همدردی با اسرای کربلاست با این تفاوت اینجا کسی تشنه و گرسنه نمی‌شود، اما آنجا رقیه گرسنه و تشنه بود و درنهایت دختر سه ساله بهانه بابا گرفت و با دیدن سر ابا عبدالله شهید شدند.

برچسب ها: نماز جمعه ، تقوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.