سینمای ایران در هفته پایانی مرداد ماه بیش از ۳۴ میلیارد تومان فروخت.

سینمای ایران در هفته گذشته مجددا شاهد صدر نشینی کمدی‌ها به همراه یک ژانر درام تاریخی شد؛ از این رو سینما‌های سراسر کشور در مجموع میزبان ۶۴۵ هزار مخاطب در ۱۹ هزار سانس بودند که توانستند ۳۴ میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان فروش داشته باشند.

فیلم سینمایی «پول و پارتی» کاری از سعید سهیلی که از ۴ شنبه سوم مرداد ماه اکران خود را آغاز کرد این هفته توانست ۲۱۱ هزار بلیط به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان بفروشد و رتبه اول فروش گیشه سینما را از آن خود کند.

«تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی این هفته با فروش ۱۹۷ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان در رتبه دوم فروش گیشه قرار گرفت.

«خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی توانست ۸۴ هزار بلیط به ارزش ۴ میلیارد و ۳۴۱ میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم فروش گیشه قرار بگیرد.

«ملاقات با جادوگر» کاری ازجمشید بهرامیان این هفته توانست ۴۷ هزار بلیط به ارزش دو میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان بفروشد و در رتبه چهارم گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی قلب رقه این هفته توانست بیش از ۲۱ هزار بلیط بفروشد و فروش یک میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومانی را تجربه کند و در رتبه پنجم فروش گیشه قرار گیرد.

شایان ذکر است مجموع فروش سینما‌های کشور در مردادماه به بیش از ۱۶۰ میلیارد و ۸۰۲ میلیون تومان رسید. همچنین از بین فیلم‌های اکران شده در این ماه «تگزاس ۳» با فروش بیش از ۵۱ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به عنوان فیلم اول؛ «پول و پارتی» با فروش بیش از ۵۰ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به عنوان فیلم دوم و «خجالت نکش ۲» با فروش بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان به عنوان فیلم سوم معرفی شدند.

در بین سینماهای پرمخاطب مردادماه، پردیس سینمایی کوروش تهران با ۱۴۸ هزار و ۳۰۰ بیننده، سینمای اول، پردیس سینمایی ایران مال با ۱۲۰ هزار و ۶۸۰ بیننده سینمای دوم و پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب با ۸۴ هزار و ۶۶۹ بیننده سینمای سوم مرداد ماه ۱۴۰۳ بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.