شورای تامین استان خراسان رضوی اجازه حضور تماشاگران در بازی امروز ذوب‌آهن و هوادار را صادر نکرد.

ذوب‌آهن در شرایطی امروز در مشهد از هوادار تهران پذیرایی می‌کند که ورزشگاه فولادشهر در اصفهان با وجود شرایط مناسب، اما قرار است میزبان بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان باشد و به همین خاطر مسئولان فدراسیون درخواست کردند اولین بازی خانگی سبزپوشان اصفهانی در شهر دیگری برگزار شود.

در چنین شرایطی مسئولان ذوب‌آهن شهر مشهد را به عنوان میزبان انتخاب کردند و قرار شد بازی با هوادار عصر جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.

نکته قابل توجه درباره این مسئله عدم حضور تماشاگران است؛ با وجود اینکه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال منعی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه مشهد در جریان بازی ذوب‌آهن و هوادار ندارند، اما شورای تامین استان خراسان و شهر مشهد اجازه ورود تماشاگران را نمی‌دهد!


ظاهرا شورای تامین خراسان فقط به شرطی با میزبانی از بازی ذوب‌آهن و هوادار موافقت کرده که بازی بدون تماشاگر باشد و جالب اینکه مسئولان سازمان لیگ از این مسئله بی‌خبر بودند!

با اینکه سازمان لیگ فوتبال منعی برای ورود تماشاگران ندارد، اما شورای تامین اعلام کرده تحت هر شرایطی بازی بدون تماشاگر خواهد بود و هواداران مشهدی اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند!

در این شرایط عجیب به نظر می‌رسد یک بازی دیگر لیگ برتر که هردو تیم برگزار کننده آن میهمان به حساب می‌آیند، بدون تماشاگر باشد که اتفاق خوبی برای فوتبال ایران به شمار نمی‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار