مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) گفت: روزانه ۲۰ هزار پرس غذای سرد و گرم و میان وعده در موکب حرم مطهر توزیع می‌شود.

 سیدمحمد موسی کاظمی، مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در گفت‌وگویی خبری با اشاره به خدمات بخش طبخ و توزیع غذا در موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی اربعین بیان داشت: فعالیت خادمین موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در بخش آشپزخانه و پذیرایی از قبل از اذان صبح آغاز می‌شود و روزانه ۲۰ هزار پرس غذای سرد و گرم و میان وعده در بین زائران اربعین که به موکب آستان کریمه اهل بیت (ع) می‌آیند توزیع می‌شود.

مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) ادامه داد: موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در سه وعده صبحانه، نهار و شام با غذای گرم و در سه میان وعده با ساندویچ سرد، آبدوغ خیار، ساندویچ فلافل و … از زائران پذیرایی می‌کند.

وی با اشاره به نانوایی مستقر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: در کنار وعده‌های غذایی و میان وعده‌ها روزانه ۴ هزار و ۵۰۰ قرص نان سنتی لواش نیز پخت و توزیع می‌شود.

موسی کاظمی از طرح جدید موکب برای پذیرایی از زواری که شب‌ها به موکب می‌آیند خبر داد و گفت: برنامه جدیدی که امسال راه اندازی کردیم این است که یک میان وعده شبانگاهی برای زائرانی که احیانا در طول مسیر بودند و به موکب بانوی کرامت آمده اند تدارک دیده شده که اگر شام و غذایی میل نکرده باشند از آنان پذیرایی شود.

مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در پایان سخنان خود از رعایت دقیق نکات بهداشتی از سوی پرسنل آشپزخانه و نانوایی موکب گفت و تاکید کرد: تمامی پرسنل و همکارانی که در این بخش فعالیت می‌کنند همگی در ایران کارت بهداشت دارند و کلیه نکاتی که مربوط به بهداشت کارکنان و محیط می‌شود را رعایت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار