مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و همچنین به مناسبت هفته دولت ۷۱ طرح آموزشی، ورزشی و استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس در استان آماده بهره‌برداری است.

ایرج کریمی اظهار داشت: ۲۷ طرح آموزشی و ورزشی با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع شامل ۲۳ مدرسه و ۷۰ کلاس درس همزمان با هفته دولت در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به بهره‌برداری از چهار سالن ورزشی با زیربنای چهار هزار مترمربع اشاره کرد و افزود: عملیات ساخت ۱۱ طرح جدید نیز همزمان با هفته دولت آغاز می‌شود.

به گفته کریمی، همزمان با هفته دولت ۴۴ طرح در قالب استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس و انجام تعمیرات اساسی فضا‌های آموزشی و کمک آموزشی با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.


بیشتر بخوانید

 


وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۰۵ طرح آموزشی و ورزشی در قالب ۲۵۵ کلاس درس با زیربنای ۴۸ هزار متر مربع در دست اجرا است، افزود: هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مسئولیت اجتماعی شرکت نفت، در مصوبات سفر رییس‌جمهور شهید برای اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شده است.

به گفته کریمی، با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال انواع تجهیزات کارگاهی و آموزشی برای تجهیز کارگاه‌های الکترونیکی، کارگاهی عمرانی، کارگاهی چوب و نجاری، کامپیوتر، دستگاه CNC تهیه شده است.

وی تصریح کرد: در سه سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی مدارس و پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموزی، ۶۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات گرمایشی ویژه استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیزات ویژه دانشگاه فرهنگیان، ۲۰۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات شامل میز و صندلی، وسایل آموزشی و کمک آموزشی هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار