وزیر راه و شهرسازی و فرمانده انتظامی کل کشور شب گذشته در حاشیه بازدید از مرز شلمچه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی و سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور شب گذشته به مرز شلمچه سفر کردند و در حاشیه بازدید از این مرز با یکدیگر دیدار و گفت‌وگوی کوتاهی داشتند.

سردار رادان در این دیدار ضمن تبریک به فرزانه صادق از کمبود اتوبوس در مرز‌ها طی روز‌های آینده ابراز نگرانی کرد.

وزیر راه و شهرسازی نیز ضمن ابراز خوشحالی از دیدار فرمانده انتظامی کشور گفت در جلسه‌ای که با عارف، معاون اول رئس جمهور و اتابک، وزیر صنایع داشتند تمام ظرفیت اتوبوسی کشور به مرز‌ها گسیل خواهد یافت.

صادق مالواجرد بیان کرد: امروز تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رییس جمهور ایجاد شد که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تامین شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرز‌های خوزستان مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدید‌های خود از پایانه‌های مرزی استان‌های ایلام و خوزستان، به صورت شبانه از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

صادق مالواجرد در این بازدید آخرین وضعیت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی و نحوه تردد و جابه‌جایی زوار در پایانه مرزی شلمچه را جویا شد.

وی همچنین طی گفتگو با مردم و کارکنان پایانه مرزی شلمچه در جریان اقدامات انجام شده در این پایانه و سطح رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده در مرز شلمچه قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید در یادمان شهدای شلمچه، محل شهادت پدر خود حضور یافت و یاد شهدای شلمچه را گرامی داشت.

برچسب ها: وزیر راه ، مرز شلمچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.