جانشین نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: ایران اسلامی با پشتیبانی ناوگان نیروی دریایی سالم‌ترین خطوط مواصلاتی را آب‌های جهان دارد.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی روز پنجشنبه در حاشیه اختتامیه فرهنگی و ورزشی کارکنان این نیرو در دانشگاه علوم دریایی نوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ناوگان نیروی دریایی ارتش همچنین در آبهای جهان به سایر کشورهایی که در معرض دزدان دریایی بودند کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: امروز صحنه شمال اقیانوس هند که محل فعالیت دزدان دریایی به نمایندگی از نظام سلطه و آمریکایی‌ها بود، نیروی دریایی ارتش توانسته صحنه امن و پاک برای تبادلات تجاری و بازرگانی برای تردد کشتی‌ها فراهم کرده است.

وی یادآور شد: نیروی دریایی ارتش به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران صحنه دریایی را برای تردد کشتی‌هایی که مبادلات کالاها و نفت را در دریا انجام می‌دهند، امن کرده که این از افتخارات نظام اسلامی است.

جانشین نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان کارکنان این نیرو در نوشهر گفت: ناوگان نیروی دریایی ارتش وقتی که در آب‌های جهان حضور می‌یابند این حضور در واقع پشتوانه و همکاری خانواده‌ها را می‌طلبد که امروز این همراهی و نشاط را در این جشنواره می‌بینیم.

دریادار کاویانی یادآور شد : همین همراهی خانواده‌هاست که ناوگان نیروی دریایی ارتش در آبهای جهان حضور می یابد و نقش آفرینی می‌کند.

برچسب ها: نیروی دریایی ، آب ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار