مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: انتظار می‌رود با مدیریت جدید وزارت صمت کشور و حوزه صنعت فولاد بتواند شاهد تحول و جهش روزافزون باشد.

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با صدور پیامی، کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی توسط سید محمد اتابک به عنوان وزیر صنعت،معدن و تجارت را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به شرح زیر است:

«جناب آقای سید محمد اتابک،کسب رای اعتماد از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تصدی مسئولیت خطیر وزارت صنعت،معدن و تجارت را به جناب‌عالی تبریک عرض می‌نمایم. این افتخار بزرگ نشان از اعتماد و حمایت مردم و نمایندگان ایشان به شایستگی‌ها و توانمندی‌های جنابعالی است.

انتخاب شایسته شما به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت قطعا زمینه ساز پیشبرد اهداف عالی این وزارت خانه خواهد شد و امیدواریم در سایه مدیریت جنابعالی، جبهه صنعت کشور به ویژه حوزه صنعت فولاد بتواند شاهد تحول و جهش روزافزون باشد.

اینجانب به نمایندگی از طرف همه کارگران، کارشناسان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان و به عنوان عضوی از صنعت فولاد کشور ضمن سپاس از ریاست محترم جمهور در انتخاب گزینه‌ای از بدنه صنعت و معدن کشور و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی که به توانمندی شما برای حضور در مسند وزارت صنعت معدن و تجارت رأی اعتماد دادند، از درگاه خداوند متعال برای شما و همکارانتان توفیق روزافزون همراه با سلامتی خواستارم.

این همدلی و وفاق ملی وجود آمده در رای اعتماد نمایندگان به همه وزرای کابینه دولت چهاردهم بی شک زمینه ساز رشد و تعالی کشور در همه حوزه‌ها خواهد بود و حوزه صنعت کشور نیز بی شک در سایه مدیریت و دانش جنابعالی هم‌سو با برنامه هفتم توسعه به تحقق شعار سال و موفقیت‌های بی شمار دست خواهد یافت.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار