دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: از ابتدای اجرای عملیات اربعین، بیش از ۲ میلیون خدمت به زوار در حوزه‌های مختلف ارائه شده است.

یعقوب سلیمانی روز پنجشنبه در جریان بازدید از مرز مهران، اظهار کرد: داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر، در راستای خدمت به زوار اربعین هم در داخل و خارج از مرزهای کشور در عراق، عاشقانه و خالصانه در حوزه های مختلف به ویژه حوزه درمان، امداد و نجات فعالیت می‌کنند.

وی افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر در تمام مرزهای ورودی و خروجی کشور از جمله میرجاوه، دوغارون گرفته تا مرزهای مهران، چزابه، شلمچه و سایر مرزها برای خدمت‌رسانی به زوار پای کار هستند و تمام توان و ظرفیت این جمعیت به کار گرفته شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر یادآور شد: بیش از هزار و ۵۰۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سراسر کشور، بیش از سه هزار و ۵۰۰ خودروی امدادی و ۱۷ بالگرد در مجموعه‌های مختلف هلال احمر در حال خدمات رسانی به زوار اربعین هستند.

سلیمانی با اشاره به موج بازگشت زوار اربعین حسینی از مرزهای کشور، ابراز کرد: همانطوری‌ که جمعیت هلال احمر در راس، تمام ظرفیت و توان خود را برای خدمات رسانی به زوار پای کار آورده است، در استان های مرزی و مسیرهای تردد زوار نیز این نوع نگاه برای ارائه خدمات بهتر برای استقبال از زوار اربعین وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲ میلیون خدمت در حوزه‌های مختلف در داخل و خارج کشور توسط جمعیت هلال احمر به زوار ارائه شده است، گفت: با توجه به جمعیت زیاد و حضور زائران اربعین حسینی در مرز مهران، نیاز با ارائه خدمات بیشتری وجود دارد و همه عوامل در تلاش هستند که آنچه که در توان دارند در این مرز برای رضایت زوار عرضه کنند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: بیش از ۲۲ هزار نفر از عوامل و اعضای جمعیت هلال احمر در داخل کشور و در مسیر تردد زوار و شهرهای زیارتی عراق به صورت مستقیم در راستای خدمات رسانی به زوار، مشغول فعالیت هستند.

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.