جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای شهادت سه جوان فلسطینی در اردوگاه طولکرم توسط نیرو‌های اشغالگر را محکوم کرد.

جنبش حماس در بیانیه خود اعلام کرد: ما شهادت سه جوان فلسطینی در طولکرم توسط ارتش اشغالگر در عملیات نظامی صبح امروز پنجشنبه در اردوگاه طولکرم را به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تسلیت می‌گوییم.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، در این بیانیه همچنین تاکید شده است اینگونه جنایات اشغالگران هرگز به شکستن اراده ملت فلسطین منتهی نخواهد شد.

حماس تاکید کرد: افزایش حملات اشغالگران و جنایات آنها در شهر‌ها و اردوگاه‌های کرانه باختری و عملیات‌های تخریب و ویرانی سازمان‌دهی شده در اردوگاه طولکرم، جنین، بلاطه و دیگر مناطق بیانگر اظهارات و موضع‌گیری‌های مقامات دولت افراطی صهیونیست بوده و حاکی از آن است که اشغالگران به برنامه‌های جنایتکارانه خود علیه مردم و سرزمین فلسطین در کرانه باختری ادامه خواهند داد.

این جنبش فلسطینی در ادامه شجاعت قهرمانان گردان‌های قسام، گروهان‌های قدس، گردان‌های شهدای الاقصی و دیگر شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت را مورد ستایش قرار داده که همچنان به مقابله خود با ماشین کشتار و تروریسم صهیونیست‌ها ادامه می‌دهند.

حماس اعلام کرد: ما همچنان تاکید داریم که تجاوزات بی‌وقفه اشغالگران و ریختن خون ملت فلسطین هرگز منجر به شکستن اراده این ملت نخواهد شد و جوانان انقلابی ما و نیرو‌های قهرمان مقاومت بر عهد خود با شهدا باقی مانده و همچنان به تلاش برای پایان دادن به تجاوز و دستیابی به تمام حقوق سلب شده خود ادامه می‌دهند.

پیشتر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که درجریان حمله پهپادی نظامیان رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

گروه‌های فلسطینی این جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کرده و خواستار تشدید مقاومت علیه نظامیان اشغالگر در کرانه باختری شدند.

برخی گروه‌های مقاومت در واکنش به این جنایت رژیم اشغالگر، در طولکرم عزای عمومی و اعتصاب سراسری اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار