فرماندار سیرجان در دیدار با خانواده های شهدا گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، یکی از برنامه‌های مهم و اصلی هفته دولت در سیرجان است.

به مناسبت هفته دولت، فرماندار سیرجان به همراه جمعی از مسئولان با خانواده‌های شهدا دیدار کردند. 

یعقوبی پور، فرماندار سیرجان در این دیدارها  با بیان اینکه امنیت و پیشرفت کشور مرهون ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر است، گفت: خانواده‌های شهدا، ستون‌های مقاومت و ایثار در جامعه ما هستند و تکریم و احترام به آنان وظیفه همگانی است.

وی ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، افزود: هفته دولت فرصتی است تا ضمن مرور اقدامات و دستاوردهای دولت، یاد و خاطره شهدا و جانبازان را زنده نگه داریم و از آرمان‌های والای آنان پاسداری کنیم.

علی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا، یکی از برنامه‌های مهم و اصلی در هفته دولت در شهرستان سیرجان است، تصریح کرد: این برنامه‌ها نشان‌دهنده اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و بر استمرار راه شهدا در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید می‌شود.

در این دیدارها، فرماندار سیرجان به همراه مسئولان شهرستان با حضور در منازل خانواده‌های شهدا، به بررسی مشکلات و نیازهای آن‌ها می پردازند و سعی می‌کنند تا با پیگیری مسائل، بخشی از خدمات دولت به این خانواده‌ها را بهبود بخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار