فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۱۵ نفر از سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر دستگیر و بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه آنها کشف و ضبط شد.

سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی دزفول روز پنجشنبه با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در دزفول بیان کرد: این طرح با استفاده از ظرفیت معتمدان و متنفذان شهرستان به منظور برخورد قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۴۸ ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: عوامل انتظامی در این طرح با انجام اقدام‌های فنی و پلیسی، ۱۵ نفر از فروشندگان مواد مخدر را شناسایی و طی عملیات‌هایی ضربتی و جداگانه آنها را دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی دزفول، با اشاره به توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت از متهمان تصریح کرد: ماموران انتظامی در این طرح پس از بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان مقدار بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه مقادیر زیادی آلات استعمال و ترازو‌های توزین مواد را کشف کردند.

سرهنگ یاری زاده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و درخواست از مردم عزیز شهرستان این است که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه توزیع و فروش مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا اقدام لازم توسط پلیس صوت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار