عیسی زارع‌پور بیان کرد: تلاش کردیم وظیفه خود را انجام دهیم، اما حتما کاستی‌هایی بوده که از مردم از این بابت طلب حلالیت می‌کنم.

در مراسمی که امروز به منظور تحویل وزارت ارتباطات به ستار هاشمی، وزیر ارتباطات دولت چهاردهم با حضور عیسی زارع‌پور وزیر دولت سیزدهم برگزار شد، معاونان، مدیران عامل و روسای سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات حضور به هم رسانیده و گزارشی از آخرین وضعیت و دستاورد‌های این وزارتخانه در طول سه سال گذشته را ارائه کردند.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم در این جلسه با اشاره به رای اعتماد بالایی که به وزیر جدید ارتباطات داده شد مطرح کرد: آقای هاشمی فردی متخصص و باتجربه مدیریت در وزارت ارتباطات است که ما هم به طور کامل در خدمت ایشان هستیم.

او گفت: هر مسئولی وظیفه دارد مسیر کار را برای نفر بعدی هموار کند. ما در این دوره تلاش کردیم به کار‌های اصلی و زیرساختی که ثمره آن در آینده مشخص می‌شود بپردازیم؛ مانند ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صنعت فضایی و پروژه فیبرنوری که شیرینی استفاده از آن را در این دوره مردم خواهند چشید.

وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره همکاری‌ها با وزارت بهداشت مطرح کرد: اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک، توزیع اینترنتی دارو، برگزاری انتخابات الکترونیک و چندین طرح مهم دیگر ملی با پشتیبانی و راهبری وزارت ارتباطات به نتیجه رسید و راهبری موضوعاتی مانند دولت هوشمند و اقتصاد دیجیتال نیز به عهده وزارت ارتباطات گذاشته شده است.

زارع‌پور با بیان اینکه وزارت ارتباطات قبل از برنامه هفتم با بعد از آن متفاوت است، افزود: قوانین از سال هشتاد تا سال گذشته که برنامه هفتم نوشته شد، تغییر نکرده بود. نقطه عطف قانون برنامه هفتم برای وزارت ارتباطات ابزار‌های تنظیم‌گری جدید و سپردن راهبری اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند در دولت به این وزارتخانه با همکاری سایر دستگاه‌ها است.

او در پایان بیان کرد: هرچه در توان داشتیم گذاشتیم و تلاش کردیم وظیفه خود را انجام دهیم. حتما کاستی‌هایی بوده که از مردم از این بابت طلب حلالیت می‌کنم. از تمام دستگاه‌های همکار که این مدت با ما همکاری داشتند قدردانی می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار