مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از اهدای ۲۴۴ سری جهیزیه و راهی شدن نوعروسان نیازمند همدانی زیر پوشش این نهاد در سال جدید به خانه بخت خبر داد.

سید حسن نعمتی بیان کرد: برای تهیه جهیزیه نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد استان در سال جاری ۹۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی، ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانوار زیر پوشش را جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و افزود: با کمک‌های خیران و نیکوکاران درصدد دستیابی به این مهم هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان ادامه داد: از کل مبالغ جهیزیه نوعروسان، ۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و مابقی نیز از منابع امداد تامین‌شده است.

نعمتی بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای در قبل از انجام ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی باهدف ازدواج آگاهانه، پایداری کانون خانواده و پیگیری از آسیب‌های اجتماعی بخشی از خدمات اثربخش این نهاد به زوج‌های جوان است.

وی، اقلام جهیزیه را یخچال، لباس‌شویی، اجاق‌گاز، تلویزیون و جاروبرقی و سرانه هر جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت را به‌طور میانگین ۳۸۰ میلیون ریال اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان اضافه کرد: کمیته امداد استان با ارائه خدمات حمایتی مختلف به نوعروسان تحت حمایت تلاش دارد تا علاوه بر تسهیل در امر ازدواج، گرمابخش کانون خانوار آنها نیز باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار