با شروع مسابقات تکواندو لیگ نقش جهان، باز هم تاثیرگذاری تکواندوکاران مازندرانی در تیم‌های مختلف آغاز شد و ۴ مدال طلا در هفته‌های نخست را با خود به همراه داشت.

مدال طلای کسب شده تکواندوکاران مازندران حاصل حضور علی قدوسی در تیم زنده یاد بابادی، حسن بشیری و حسین طالب پور در تیم خوشبخت و علیرضا نوریان در تیم مقاومت است.

سی و امین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو دسته اول تکواندو باشگاه‌های کشور، جام نقش جهان با حضور ۱۲ تیم نیروی زمینی ارتش، باشگاه مولانا، مناطق نفت خیز جنوب، پایگاه قهرمانی البرز، باشگاه یزدان، باشگاه فرمانیه، آکادمی غلامی، خوشبخت، زنده یاد بابادی، دانشگاه آزاد اسلامی، درفام و باشگاه مقاومت به همراه بازیکنان آزاد به شیوه گرندپری در هفته نخست به پایان رسید.

حسین طالب پور از مقاومت در مبارزه نهایی وزن چهارم (۶۸- کیلوگرم) در مبارزه پایانی برابر سید عرفان معروف زاده از خوشبخت صاحب برتری شد و به نشان طلا دست یافت.

علیرضا نوریان تکواندوکار تیم مقاومت در وزن پنجم (۷۴- کیلوگرم) و در مبارزه نهایی محمد مهدی سعیدی از فرمانیه را شکست داد و طلا گرفت.

قدوسی در وزن ششم (۸۰- کیلوگرم) با حضور ۲۵ تکواندوکار به رقابت پرداخت، که در نهایت برتری قدوسی به نفع تیم زنده یاد بابادی به پایان رسید.

اما در وزن هفتم (۸۷- کیلوگرم)، حسن بشیری تکواندوکار قدیمی و باتجربه استان در تیم خوشبخت حاضر شد، توانست با از پیش رو برداشتن رقبا به مدال طلا دست یابد.

قطعا در هفته‌های پیش رو این لیگ قدیمی، شاهد حضور دیگر مازندرانی‌ها و کسب مدال‌های رنگارنگ از آنها خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار