رئیس گروه نظارت فنی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۲۶۰ مجموعه روباز و سرپوشیده ورزشی در استان وجود دارد.

توانا رئیس گروه نظارت فنی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تعداد مکان‌های روزباز و سرپوشیده قابل بهره برداری در استان را ۲۶۰ مورد عنوان کرد و گفت: با این اوصاف هم اکنون سرانه فضای ورزشی سرپوشیده استان نزدیک به ۱۶ و سرپوشیده ۳۳ سانتی متر و در مجموع کمتر از ۵۰ سانتی متر است.

او به ۱۵۰ طرح در دست اجرا اشاره کرد و از احداث سالنی با استاندارد‌های بین‌المللی در شهر قاین خبر داد و افزود: این سالن که با همراهی و پیگیری فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مصوب شده، در صورت اتمام می‌تواند برای برگزاری مسابقات مهم ملی و بین‌المللی مورداستفاده قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


 توانا در مورد رعایت عدالت ورزشی در توزیع امکانات در شهرستان‌های مختلف  تصریح کرد: اداره ورزش اعتبار خاصی در اختیار ندارد؛ در کمیته برنامه‌ریزی بودجه این امر در اختیار فرمانداران قرار گرفته و آنها بر اساس شناختی که دارند این بودجه‌ها را اختصاص می‌دهند و اگر یک شورای ورزش در شهرستان‌ها در نظر گرفته شود در آن جا بهتر می‌تواند به رفع مشکل بپردازد.

رئیس گروه نظارت فنی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به وضعیت شهرستان‌های مختلف از نظر فضای ورزشی هم اشاره کرد و گفت: هم اکنون سرانه فضای ورزشی در بخش سرپوشیده در بیرجند از همه پایین‌تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.